lördag 27 januari 2007

Snö…



Vilken härlig vinterdag det har varit till och med här i södra Sverige! Sol och snö i oslagbar kombination. Men jag tror inte min murgröna kommer att klara sig längre…

Vad roligt att några har hittat till min blogg också. Tack för era comments! Jag har försökt att skicka tillbaka några svar och hoppas att det har fungerat, men jag har kanske inte den rätta knycken ännu… learning all the time!



Måste också – inspirerad av "Angel at my table" – passa på att göra lite reklam för Kitchen Aid. Hade lyckan att få en sådan för ett par år sedan och det är min mest använda hushållspryl alla kategorier (nja, kanske dammsugaren och tvättmaskinen kommer före, förresten). I alla fall – den är verkligen jättebra. Så snygg att den får stå framme, vilket gör att man använder den dagligen, lättskött och enkel att hålla ren och så robust att de större barnen kan baka själva!

… Nämän, nu regnar det!