onsdag 21 februari 2007

Ett härligt kök…



Jag har det så mysigt här i Norge att jag totalt glömmer bort bloggandet… igår blev inget av det gjort, men jag tog några fina bilder som jag vill dela med mig av. Vännerna har verkligen ett socialt kök, utbyggd med en glasad matrumsdel med både soffa och öppen spis. Där blir man gärna sittande i timmar…




Det var lite härifrån mig i Norge. Innan jag kryper upp i soffan med en kopp kaffe vill jag bara passa på att tipsa om en ny blogg! Vännerna här har börjat ta in en kollektion smycken direkt från Frankrike, som inte går att köpa någon annan stans i Norge i alla fall. På sin blogg – zeaatelier.blogspot.com – visar de upp ett urval av de senaste halsbanden, armbanden och örhängena de fått in. När du hittar något du tycker om kan du enkelt kontakta Zea Atelier för priser och leverans.

Nej, nu är kaffet klart… så tack för nu. På återseende!