tisdag 13 mars 2007

Med en ven…


Hittade detta fina citat på danska som jag gärna vill ha på min vägg i vardagsrummet, men som jag berättade lyckades jag inte med mina första försök… tills nu! Tack vare mina misslyckanden fick jag ett problem att lösa, och – hepp! – trillade jag över ett fantastiskt material med oanade användningsområden som dessutom är enkelt att använda… Och det blev riktigt, riktigt bra, eller vad tycker ni?

(Ni får väldigt gärna säga bu eller bä, så kan jag få tillfälle att återkomma om ämnet i fråga. Denna variant är något av en prototyp jag kunnat testa.)

Och, sist men inte minst – tusen tack – för alla kommentarer angående ommålningen av mitt svarta skåp! Jag har inte hunnit svara er alla, men det är tydligt att det är fler än jag som tycker svarta möbler är riktigt fint, och sånt vill man ju höra… eller som han sa, Molière;

"Ingen har vett och smak utom vi och våra vänner"

Ha en trevlig tisdagkväll!