måndag 16 april 2007

Fler fasaner…



…hittade jag på mitt favvo-loppis förra veckan! Äntligen stod de där – 6 stycken, så gott som oanvända fasan-tallrikar! (Wedgwood) För en 100-lapp fick hela familjen varsin ny tallrik – om jag vågar använda dem vill säga, de är så superfina. Nu får de pryda tallriksstället tillsammans med en tidigare udda "Bristol"-variant. Happy, happy…


Jag har verkligen varit urusel på att svara på era fina kommentarer det senaste, jag lovar förbättring… men tänkte besvara en fråga angående färgen på våra vardagsrumsväggar i alla fall! Färgkoden är S-1502 R. Alltså vit bruten med svart och lite rött. Färgen är väldigt snygg tycker jag, den upplevs för det mesta som pärlgrå men skiftar från vitt till lila i olika ljus. Kan rekomenderas!

Med det önskar jag alla bloggare en trevlig måndagskväll!