torsdag 5 april 2007

Min sista barnvagn…


…åker ut på Blocket idag. Jag har alltid köpt och sålt barnvagnar som en galning, har nog haft tolv, tretton stycken genom åren! Alla barnen har fått ny vagn när de fötts och sen har jag provat massa modeller däremellan (fick aldrig någon ny dockvagn när jag var liten, eller nåt…) Men den här sista bebisvagnen har varit lite svår att skiljas från… och därför har den liksom blivit stående. Den är hur fin som helst och försiktigt använd. Den lille prinsen tyckte mest om att bli buren och åka i bil…

Ja, nu hoppas jag i alla fall att den blir såld – så är det någon av er bloggare som är extra rund om magen och behöver en vagn att få lägga den lilla bebisen i så kan ni höra av er – Teutonia Primus Duovagn av 04 års modell finns att få för 2.500 kronor. Snyft…