onsdag 16 maj 2007

Försommartid…


… och härliga, prunkande dagar! Månaden maj är verkligen underbar, och samtidigt sååå mycket att göra. I skolan och på dagis är det utflykter och uppvisningar och trivselkvällar var och varannan dag. Och jag har fått massor med jobb! Har haft lite torka på den fronten, men nu rasslade det till. Det innebär ännu mer att göra, men gärna det! När man är egen företagare, som jag, gäller det att ta tillfällena som kommer. Ibland är det ingenting och sen kommer allt på en gång.

Jag hade lite dåligt samvete för att jag inte har uppdaterat bloggen, men… näe, det ska jag verkligen inte ha, bestämde jag mig för! Bloggningen ska bara vara något roligt, och inte ännu en grej man ska känna sig stressad över. Eller hur?

Så alla ni bloggande män, kvinnor, mammor och pappor – ha en riktigt trevlig lång helg och njut av att sommaren är här!

Och så några bilder från Isabella Smith med skön sommarfeeling…