tisdag 4 september 2007

Tack alla snälla…


…för era glada och gulliga kommentarer. Känner mig lite sliten i dagarna, så det har verkligen varit uppmuntrande att höra lite hejarop! Och kul att "nya" har kommenterat hos mig så jag får hitta nya, mysiga bloggar. Ska snart uppdatera min bloggkompislista – tills dess har jag er alla i min bokmärkesmapp.

Visar några påsar jag sytt förrut. Såna här kan man ha till det mesta och kan till och med sys ihop av mig. Denna sydde jag för ett bra tag sen av ett udda örngott och en sliten kökshandduk."Säcken" var ju liksom klar, bara att sy en kanal och dra igenom ett snöre – klart. Fickan klippte jag ut av kökshandduken med zick-zack-sax och sydde på och dekorerade med en tygettikett som ramlat av en kjol jag hade. Världens bästa blöjpåse.


Den här har jag sytt av stuvbitar av Tildatyger och strukit på några märken.

Ha en riktigt bra dag allihop.