onsdag 12 mars 2008

Vi kör på blandningen. Här är ett försök.


Men först en efterlysning; var tog tidningen Isabellas vägen? Senaste gångerna har jag köpt den när jag varit i DK, men jag har inte sett den här hemma på jättelänge. Förut hade de den till och med på Ica. Har checkat med min lokala tobaks-/tidningshandel, och den står kvar på deras lista, men de får den aldrig… Hm. Mysterium. Den är ju så väldans dyr, så jag vill gärna göra ett snabbblädder och kolla om den är värd ett inköp. Det kan man ju inte se om man prenumererar.

Och tack till er alla som har hjälpt mig och svarat på förra inlägget. Det är så kul också att det är några nya namn som lämnar kommentarer. Det är jätteroligt! Så från och med nu kommer Huset Fullt att bli en mer personlig dagbok om livet som det är för och med mig då.

Har lämnat alla barn till skola och dagis och nu krafsar jag ihop mina grejer och sticker. Blir en lång dag med viktiga, roliga möten samt arbete med de nya egna produkterna. Kul! Men först ska jag undvika att tanka den nya dieselbilen med bensin…