torsdag 14 juni 2007

Här är jag!



Fattar inte vad tiden går snabbt! Men nu har det varit mycket också. Jobb som ska bli färdigt till semestrarna och barnen slutar inte skolan här förrän denna veckan. Ena tjejen slutade idag och imorgon slutar de två stora. Då blir det fest! Måste hinna köpa grillgrejer och dricka och fixa utesittplatser och hoppas på sol. Vet inte ens hur många som kommer. Men det blir nog 25-30 stycken plus massa med barn.

Men nu sitter jag spänt och väntar på att min "Franske Stemninger"-bok ska komma, Nu! Nu! Är ju lite sen i starten men nu ska den äntligen vara här. Så det är väl bäst att göra det jag ska innan den kommer, antar att jag blir sittande sen en stund…

Och förresten – för er som undrar var den perfekta bilstranden finns, från förra inlägget, så är det i Mellbystrand. Kör E6 och ta av vid Maxi Mellbystrand, sen vänster vid Kustvägen och sväng ner där det står skyltat med surfingbräda. And there you are! Lägg i ettan och surfa dig fram till en tom plats och väll ur bilen bara!

Bilder kommer från Honning & Flora.