tisdag 25 september 2007

Tittut!


Kanske skulle ge ett livstecken ifrån mig… hoppas ni inte har tröttnat att titta in hos mig – det var ju ett tag sedan!

Höstterminen är ju i full gång, om man säger så. Det är helt otroligt många föräldramöten, utvecklingssamtal och utflykter när man har fyra barn på fyra olika skolor och dagis! Plus att alla ska gå till tandläkaren, doktor och bvc. Samtidigt! Upp till det kommer vardagsspänning såsom udda virus och värst av allt – luslapparna, bläääk – kan inte dessa otäcka små kryp utrotas! Hur svårt kan det vara! Hittils har vi klarat oss, men kära värld vad jag har kammat!

Ja, i alla fall – här kommer lite bilder att muntra upp oss med. Från "Det gamle baghus".

Och när som helst ska jag leta upp min kamera och visa vad som hänt i köket… kanske har jag målat soffan?

Ha en trevlig kväll!