tisdag 26 juni 2007

Lite pyssel.


Inser när jag kollar igenom mina senaste inlägg att jag måste drabbats av någon omedveten kamerakoma. Jag har ju inte visat några egna bilder på jättelänge. Så här är en bild av en ny liten utställning i min hall. En stormlykta vände jag upp och ner på som odlingsklocka, visade sig passa perfekt till en silverfat jag hade.



Och så har jag gjort några kuddar – här har jag piffat upp en gammal och sytt en ny av en duk jag hade liggande. De blev fina tycker jag. Bilderna har jag skrivit ut på skrivaren på papper för t-shirttryck och sedan strukit på.


Här använde jag ett gammalt broderat örngott som min mormor broderat. Resten av tyget var sönderslitet men brodyren gick att spara. Tillsammans med en bild och mormors hyllspets och lite moderna paljetter blev det en alldeles unik kudde i min soffa!


Och så några fina tvålpaket till mitt badrum.

Det var riktigt kul att fixa lite med kameran igen! Men nu måste jag jobba lite också. Sista veckan, sen är det semester – äntligen! Önskar er alla en härlig dag, wherever you are…