onsdag 8 augusti 2007

Inspiration!



Idag har jag ju lovat några bilder från Honning & Flora. Men jag ser nu när jag laddat upp dem att de inte är de bästa… Blev väl så till mig när jag gick omkring i den fina butiken att jag glömde både bildkomposition och kamerafunktion. Men i alla fall – titta och så får ni låta fantasin sköta resten!

Eller åk dit! Måste återigen påpeka att det var en härlig stil där. Inte bara sakerna, utan hela stämningen och de trevliga människorna. Rikke, tror jag att hon heter, var så gullig och pratade och fick en att känna sig så välkommen. Fler sådana butiker!

Vi var ju förbi Isabella Smith också. Snygga saker och härlig omgivning, men inte alls lika trevlig atmosfär och man fick inte fotografera heller. Så jag hoppas att det är OK med Honning & Flora att jag visar bilderna från dem…


Här skymtar ju jag på insidan dörrarna. Med gapande mun och hög puls!





Jag köpte ljusstaken jag visade för några veckor sedan, från Jeanne d`arc living – med den underbara ljusblå/turkosa färgen. Den har jag letat efter en tid. Och det var ju nåt med den färgen… Imorgon ska jag visa hur det blev när den fina ljusstaken och lite andra grejer flyttade in i huset!