måndag 22 oktober 2007

Tackar, tackar…


… för alla era otroligt snälla tillrop! Nu känner jag ännu mer att jag kör på med min idé. Ska återkomma, förhoppningsvis imorgon med fler detaljer.

Min dator – mitt absolut viktigaste arbetsredskap – har nämligen krånglat en tid, och nu är den helt konstigt. Typiskt! Så den får lämnas in för en ordentlig genomsyn å det snaraste. Hoppas den klarar ett par dagar till bara… har ju massvis att göra!

Klassfesten gick jättebra! Det var väldigt roligt att träffa alla igen. Hade nästan glömt hur mysiga, kreativa och positiva alla var – och fortfarande är – i min gamla klass. Så det blev inte bara en trevlig eftermiddag och kväll, det blev mycket inspiration och nya idéer också! (Och är det någon av er gamla 9N:are som läser detta; TACK! och hoppas det dröjer mindre än 20 år innan vi ses nästa gång, KRAM på er!)

Och återigen; jag är glad, glad, glad för alla era snälla kommentarer angående min idé. Nu jobbar jag på!