onsdag 20 februari 2008

Sportlov!


Nu är det sportlovsvecka här. Sport och sport… men en hel del pyssel. Måste visa det kreativa kaos som infann sig här när vi – två mammor och våra sju barn – hänrycktes av vilt pysslande häromdagen.

Ett annat kaos som inte alls är kreativt finns i våran klädkammare. Där har väldigt många saker riktigt tryckts in och ihop under en allt för lång tid. Jag tappar humöret bara jag öppnar den dörren. Så imorgon åker jag till Ikea för att inhandla fler prydliga plastbackar! Här ska sorteras. (Jag blir sååå irriterad på det egna universum våra saker verkar existera i, gör era det också? Så fort man vänder ryggen till så byter allt plats med varandra eller lägger sig huller om buller. På pin kiv liksom. Och då har vi ändå inte särskilt mycket grejer.)


Här är allt uppdukat – klart att börja!

Och så har jag bloggat i över ett år – vad fort det gick då. Har aldrig installerat någon besöksräknare så jag har inte en aning om hur många som läser och tittar hit. Men – ni är varmt välkomna – allihop!